poniedziałek, 21 listopada 2016

{199} Tag - Francuski Klimat

Witajcie moje Kochane Perełki, jak się miewacie dzisiaj? Nowy tydzień się zaczął i właśnie uświadomiłam sobie, że połowa listopada już za nami. Już tylko miesiąc do moich urodzin został, a wydawało mi się, że jeszcze tyle czasu zostało! Czas pędzi, a tutaj tyle do zrobienia! Ostatnio mój blog na prawdę ruszył nieźle z kopyta z czego bardzo się cieszę i Dziękuję Wam pięknie Kochane! Bo bez Was to by się nie udało! Blog jest świetną zabawą, ale też dużym wyzwaniem bo zawsze odpowiadam na każdą obserwację, odwiedzam wszystkich komentujących i staram sie być na bierząco. Jednakże blogowanie jest przede wszystkich światem przyjaźni i Wasza obecność rozjaśnia mój każdy mój dzień.
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić tag jaki zrobiłam specjalnie na wyzwanie w Szufladzie. Tag wykonałam w stylu Vintage z Paryskimi elemntami, czyli Paryskie kobiety, elagancja i piękne kwiaty.

Hello My Pearks, how are you keeping today? New week started and I just realised that half of November it's gone already. I thought there is still a lot of time left but my birthday will be in a month! Time goes by and still there so much to do! Lately my blog become very active which I am very happy about that.I would like to Thank You all because it would not happened without you all x. Today I would like to share with you a tag I have created. It is in Paris France Vintage Retro style and I hope you will like it.







I jak Wam się podoba? Tag zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>KLIK









Pragnę pochwalić się co ostatnio dostałam od DecoArt.>>>KLIK
Check this out what DecoArt sent me





Oczywiście w moim tagu pobawiłam się mediami jakie dostałam od DecoArt i jestem bardzo zadowolona z efektu

On My tag I used DecoArt products which I am very happy about because I achieved really nice effect. What you think? 




I to dzisiaj na tyle Kochane Moje, lecę odwiedzić teraz Wasze blogi :* Buziaczki

p.s Jeszcze taka mała prośba , klikniecie w linki w tym poście proszę <3 ?? Buziaczki

CLICK CLICK CLICK >>>>>



63 komentarze:

  1. Piękny tag! Francuski klimat oddany idealnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczną prace zrobiłaś, pozdrawiam cieplutko: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne Tag.Pieknie tworzysz.Zycze wygranej.Zostawiam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam francuskie klimaty, więc Twoja propozycja bardzo mi się podoba :)
    Za to materiały, które prezentujesz, to dla mnie zupełna magia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo paryski szyk, z klasą.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tag zdecydowanie w paryskim stylu!
    Blog jest wyzwaniem, ale i miejscem, gdzie można spotkać naprawdę super osoby, zawrzeć przyjaźnie! ja odeszłam, ale teraz na nowo wracam!
    a czas zdecydowanie pędzi za szybko, dopiero co listopad się zaczynał...
    urodziny! dzięki, że mi przypomniałaś, za niewiele ponad tydzień moja siostra ma urodzin, a ja jeszcze nie mam prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu zakochałam się w tagu!
    uwielbiam takie klimatyczne prace:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczaki, podobają mi się takie wynalazki, które tworzysz, ale nie bardzo wiedziałabym jak je eksponować - poza tym, ja stawiam na minimalizm i naprawdę nie wiedziałabym co z tym zrobić, A MIMO WSZYSTKO NAPATRZEĆ SIĘ NIE MOGĘ NA TE CUDOWNOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuu, dziękuję kochana moja za tyle miłych słów! aż mi się mordka ucieszyła jak to zobaczyłam! <3 jesteś niesamowita! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymka ! jak zwykle rewelacyjnie pięknie :) Jak ja bardzo lubię oglądać Twoje prace ! Urodzinki więc masz w tym samym miesiącu co ja, do moich zostało jeszcze dokładnie 15 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyszedł Ci ten tag, bardzo lubię takie klimaty :)
    A ja dziękuję Tobie za to wspaniałe miejsce, uwielbiam do Ciebie zaglądać, po każdej wizycie wychodzę stąd naładowana pozytywną energią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Ty Moja !!! Sprawiłaś u mnie duży uśmiech na twarzy ! :*

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy tag wyszedł, dużo się w nim dzieje, ale wszystko jest na miejscu. Podoba mi się. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny tag. Cudowny klimat, kolory i styl. Ech pojechać do Paryża (nigdy nie byłam). Chyba zaraz włączę jakiegoś Joe Dassina. Pozdrawiam no i powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny tag. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. mega ciekawy tag;) super pomysl

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymciu, piękna praca. Nostalgiczna i taka jesienna :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny tag ! Lubię ten klimat !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Angeliko! U Ciebie jest zawsze wszystko bardzo ładne i ciekawe, Umiesz tak ładnie wszystko poukładać - Pozdrawiam Cię Serdecznie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę Krysiu Kochana :) Dziękuję :*

      Usuń
  19. Dziękuję Ci za te miłe słowa skierowane do nas wszystkich, zaglądających w Twoje miejsce, artystyczny blog. Szymciu kochana, chociaż dzieli nas tysiące kilometrów to jednak nie jest to teraz przeszkodą:) Z przyjemnościa do Ciebie przychodzę, dużo się u Ciebie dzieje, masz wyobraźnię i tworzysz nietuzinkowe prace:) Do tego masz niesamowity tatuaż, który bardzo mi się podoba. W mojej młodości nie było to popularne, teraz jest na topie:) Gdybym była w Twoim wieku...ech! To taka dygresja:))))
    Z tego wszystkiego zapomniałabym o uroczym tagu, czyli Francja - elegancja! Prace Vintage lubię, a Twój tag jest misternie wykonany, zdjęcie nawiązuje do dawnych lat, do ktorych część z nas chcialaby się przenieść:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie że tak podchodzisz do bloga, że daje ci szczęście i satysfakcję, to prawda, blog to wiele pracy i wiele poświęconego czasu ale naprawdę jest warto :) śliczny tag! naprawdę bardzo podoba mi się taki vintage styl, rewelacja zakochałam się *.*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szymciu kochana toż dzieło takie stworzyłas, ze napatrzeć się nie moge i podziwaiam kazdy najmniejszy szczególik pracy. Zachwycam sie od dawna Twoimi pomysłami i ich wykonaniem, ale ten tag to bajka. Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety czas leci bardzo szybko.. A przynajmniej moje ostatnie 4 lata zleciały nie wiadomo kiedy.. Genialna praca! ♥ Mam nadzieję, że wygrasz w tym wyzwaniu bo Ci się należy za to cudo. :D :* Chętnie oglądałabym taką dekorację zawieszoną na szafce. :) W tym ostatnim linku "click, click(..)" miało coś być? Bo wyskakuje mi "not found". :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymciu bardzo fajnie to napisałaś, o nas o blogu o naszych pasjach i znajomościach. Ja tez się tu czuje jak w wielkiej rodzinie.
    Prezenciki dostałaś super i pięknie je wykorzystałaś. Tag jest bardzo fajny, klimatyczny i ma świetna grafikę. Życzę oczywiście podium w szufladzie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo WY jesteście Mi bardzo bliskie i jesteście moją Druga ROdziną <3 :* Buziaki :*

      Usuń
  24. Tak jak się spodziewałam praca jest zachwycająca, śliczne dodatki. Wszystko w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  25. extra praca jak zawsze :D Ty powinnaś gdzieś te swoje rękodzieła sprzedawać na etsy czy coś o ile już tego nie robisz :P Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi to już po prostu brak słów na te piękności:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna praca :) Podziwiam jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny ten Twój blog :) Tag też świetny, lubię Francję, Paryż choć nigdy nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna i ciekawa praca, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne dzieło- uwielbiam ten retro klimat Twoich prac Szymko i czekam na kolejne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jest ten tag, taki klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyszedł ten tag ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszsytko wspaniale dobrane i skomponowane! Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny, elegancki jak na francuski przystało. Podziwiam Twoje prace. Buziaki :_)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna praca ;)
    P.s skoro tak ładnie prosisz to kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest bardzo piękna Twoja nowa praca, bardzo stylowa i klimatyczna :) Piękny i subtelny dobór kolorów i detali. Super Szymciu !!!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  37. rozdanie trwa do 20 grudnia- nie listopada, także zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne klimaty Szymko, dziękuję za wizytę i pozostawiane miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko:)(

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękności :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny paryski klimacik, Szymciu!:) Piękna praca, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest przepiękny mi podoba się abrdzo

    OdpowiedzUsuń
  42. Szymciu !!!
    Ale ten tag cudny !!!
    Aż oczy otworzyłam szerzej ha ha :-)
    Gratuluję I zazdroszczę tych mediów ;-)
    Buziaki kochana :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie się bardzo podoba ten tag. Czuję w nim klimat starego Paryża.
    Fajne dostałaś te rzeczy od DecoArt.

    OdpowiedzUsuń
  44. Woooow jakie to piękne :) Uwielbiam takie klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny tag. To chyba patronka Paryża?

    OdpowiedzUsuń
  46. Faktycznie eleganckie i słodkie takie pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, piękny tag!!! Szyk i elegancja, czyli prawdziwie francuski.
    Masz rację, blog to możliwość otworzenia się na świat, na nowe znajomości, przyjaźnie. Cieszę się że parę lat temu postanowiłam dołączyć do tej wirtualnej rodziny;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo się cieszę Kochana, że Twój blog się tak rozkręcił, oby tak dalej! Piękny ten tag, witaj w Wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)